Loading...

اخبار

با چراغ خواب هوشمند شیائومی آشنا شوید

نوشته شده در : 2016/05/24 - 00:00
اگر دوست دارید در اتاق خواب خود چراغی داشته باشید که نور آن متناسب با حال و هوای شما تغییر کند، ما به شما چراغ شیائومی Yeelight را معرفی می کنیم.

 

بله درست است، چهارمین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان، محصولاتی به غیر از گوشی هوشمند نیز تولید می کند.

 

شیائومی مدتی است که به نوآوری در زمینه محصولات الکتریکی خانگی روی آورده و به نظر می رسد موفقیت های زیادی نیز در این عرصه کسب کرده است. در همین راستا، چراغ Yeelight نیز محصولی پیشرفته و زیبا به نظر می رسد.

 

این چراغ هفتاد دلاری زیبا در واقع یک دستگاه LED است که سخت می توان باور کرد سازنده آن یک شرکت فعال در زمینه گوشی های هوشمند باشد. این چراغ با ارتفاع 9 اینچی و شکلی استوانه ای شکل، بسیار کاربردی و پرنور است. با داشتن این چراغ در اتاق خواب، می توانید هر نوری که دوست دارید را در محیط ایجاد کنید،

 

آن هم از طریق گوشی هوشمندتان.این دستگاه با استفاده از ارتباط بلوتوثی امکان کنترل هر جنبه ای از نور را برای شما فراهم می کند، حتی زمان خاموش شدن آن به هنگامی که به خواب می روید. قیمت این دستگاه با در نظر گرفتن قدرت روشنایی آن بسیار معقول است.

 

هرچقدر هم که سخت پسند باشید، یکی از شانزده میلیون رنگی که این چراغ پشتیبانی می کند شما را راضی خواهد کرد.

 

دسته : هوشمند سازی منبع : Digital Trends بازدید : 1823

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!